{poesi] för fiskar

poesi för fiskar är så jävla bra!!! det är ett program på youtube där de liksom diskuterar problem i vårat samhälle osv. jag gillar det eftersom det ger mig mycket chansk att prebofulera om olika saker OSV.

i andra nyheter så> joakim blom = kim jong blom? kanske det kanske det.. isf är det slut på denna bloggen för jag tänker fan it jobba med någon kines!!

tack för mig

bänster

p.m.s: ni som undrar om det blir fler baka med erik så kan ni fanimej gå och dra till helvete. aldrig i livet eftersom vi tjänar it tillräckligt mycket cash helt enkelt.. jag tänkte att om vi får en like på fb-spammen så gör vi nog fler annars lägger vi fanimej ner skiten!!!

tack för mig

bänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0